Subject: Teavitus - Lubja külas, kinnistute Ingli ja Viimsi tulepaak 232 detailplaneeringu KSH algatamata jätmine
From: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Jul 2025 09:25:43 +0300

Lp. kaasatud isik/asutus

Käesolevaga edastame Teile teate Viimsi Vallavolikogu 25.06.2025 otsusest
nr 16

„Lubja külas, kinnistute Ingli ja Viimsi tulepaak 232 detailplaneeringu
keskkonnamõju  strateegilise hindamise algatamata jätmine“ (vastav teade
ja otsus lisatud manusena).

NB! Viimsi Vallavolikogu 25.06.2025 otsusega nr 16 on võimalik tutvuda ka
Viimsi valla veebilehel:

https://www.viimsivald.ee/teenused/planeeringud/detailplaneeringud/ksh-alg
atamata-jatmine

NB! Täpsustavate küsimuste korral palume pöörduda vallavalitsuse
keskkonnaosakonna või planeeringute osakonna poole:

 <https://www.viimsivald.ee/vallavalitsuse-kontaktid>
https://www.viimsivald.ee/vallavalitsuse-kontaktid

Lugupidamisega

Viimsi vallavalitsus
+372 602 8800

 <http://www.viimsi.ee> www.viimsi.ee